LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

معرفی جدید ترین محصولات، مقالات و راهنمای خرید و همچنین کدهای تخفیف خریدهای شگفت انگیز در دنیای مد و زیبایی LuxStyle

طبقه بندی موضوعی

تبلیغات

 

خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و انتخاب برندهای مناسب، می‌تواند یکی از مهم‌ترین تصمیمات شما  باشد، تصمیمی که در کنار زیبایی می‌تواند سلامت شما را هم تحت تاثیر قرار دهد. پوست‌های درخشان و براق تنها نتیجه‌ی استفاده از یک کرم پودر یا پنکک گران قیمت نیست بلکه نشان دهنده‌ی سلامت فرد است. در کنار تغذیه و سبک زندگی که می‌تواند تعیین کننده‌ی سلامت و زیبایی شما باشد، نحوه‌ی انتخاب محصولات آرایشی و بهداشتی یکی از مهم‌ترین فاکتورهای اثرگذار روی سلامت و زیبایی شماست.

محققان سلامت و بهداشت در جهان، بیش از هر چیز نگران تاثیر لوازم بهداشتی و آرایشی روی سلامت کلی بدن هستند. بنابر تحقیقات، استفاده از محصولات متنوع آرایشی یا بهداشتی که در ترکیبات آن‌ها مواد شیمیایی مضر وجود دارد نه تنها می‌تواند موجب ناراحتی های پوستی مانند خشکی، قرمزی، حساسیت و ایجاد لکه و چین و چروک شود بلکه اثرات بلندمدت و البته جدی‌تری هم مانند ابتلا به انواع سرطان دارد.

پس اگر به فکر خرید لاک، مداد چشم و یا ریمل جدید هستید، به برندی که انتخاب می‌کنید و موادی که در هر یک از این لوازم به کار رفته است، بیشتر دقت کنید.

 

راهنمای خرید انواع مدل کرم پودر 2017

بدون دانستن این نکات خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را شروع نکنید!

این روزها بسیاری از خانم‌ها برای خرید لاک یا رژ لب مورد نظرشان به غیر سمی (nontoxic) بودن آن، دقت می‌کنند. اما این همه اطلاعات لازم نیست. بهتر است چندان به لیبل‌های “green” ،”organic” و یا “natural” روی هر مارک محصولات آرایشی توجه نکنید. بنابراین بهترین راه برای خرید محصولات متنوع آرایشی یا بهداشتی این است که خودتان تمام مواد مضر را بشناسید.

 

سورفکانت در محصولات شستشوی صورت

سورفکانت‌ها مواد شیمیایی هستند که معمولا در محصولات بهداشتی مخصوص شست و شوی صورت به کار می‌روند. سورفکات (surfactants) برای از بین بردن چربی‌ها و کثیفی‌های روی سطح پوست به کار می‌روند. این مواد در بعضی محصولات آرایشی و بهداشتی مانند کرم پودر، ژل حمام، شامپو و لوسیون بدن کاربرد دارند.

پلیمرهای مرطوب کننده

پلیمرهای مرطوب کننده برای آب رسانی و نرم کردن پوست و مو به کار می‌روند، در واقع این پلیمرها کار گلیسیرین که به صورت طبیعی در گیاهان و چربی حیوانات یافت می‌شود را به طور مصنوعی و شیمیایی شبیه سازی می‌کنند. پلیمرهای مرطوب کننده در محصولات مربوط به مو برای ایجاد نرمی در موها و در کرم اصلاح کاربرد دارند.

 

انواع مواد نگهدارنده

مواد نگهدارنده اضافه‌ای که در محصولات آرایشی و بهداشتی به کار می‌رود همان چیزی است که بیشتر مصرف‌کنندگان را نگران می‌کند. آن‌ها به کار می‌روند تا روند رشد باکتری‌ها را کم کرده و عمر محصولات را افزایش دهند. استفاده از مواد نگهدارنده می‌تواند از ایجاد حساسیت ‌های پوستی و آسیب وارد شدن به نقاط حساس صورت مثل چشم جلوگیری کند. با این وجود این مواد نگهدارنده شیمیایی می‌تواند باعث به وجود آمدن حساسیت‌های آلرژیک شود بعلاوه بسیاری از این مواد نگهدارنده دارای بوهای قوی و آزاردهنده‌ای هستند.

عطرها

مواد عطری معمولا آسیب‌زننده‌ترین بخش ترکیبات مواد آرایشی و بهداشتی هستند. مواد عطری مواد شیمیایی را در ترکیبات خود دارند که باعث ایجاد واکنش آلرژیک می‌شود. پس بهتر است به فکر خرید لوازم آرایش باشید که روی آن نوشته شده که “بدون عطر” است. گیج نشوید بیشتر مارک های لوازم آرایشی معتبر و استاندارد اتفاقا تمام این نکات را رعایت کرده و در تولید محصولات خود تا حد امکان از استفاده از این مواد شیمیایی خودداری می‌کنند. علاوه بر آن اگر پوست حساسی دارید، بهتر است از محصولات mineral یا حاوی مواد معدنی و طبیعی استفاده کنید، این محصولات آرایشی یا بهداشتی نه تنها سلامت پوست و بدن شما را تضمین می‌کنند بلکه می‌توانند آن را ارتقا دهند.

پنج آرایشی پر کاربرد را بشناسید

پس از آنکه نکات لازم در مورد سلامت محصولات آرایشی بهداشتی را مورد توجه قرار دادید نوبت به انتخاب آن‌ها می‌رسد، اینکه بدانید کدام یک از محصولات مختلف آرایشی برای استفاده روزمره مناسب‌تر و استفاده از آن ساده‌تر است و به شما کمک می‌کند پول خود را در این راه درست خرج کنید. تمام آرایشی‌های مورد نیاز و ضروری برای آنکه در کیف لوازم آرایش خود قرار دهید را بشناسید تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

 

جدیدترین انواع مدل لوازم آرایشی و بهداشتی

خرید کرم پودر SPF دار

شما برای مهمانی‌ها و روزهایی که حس می‌کنید پوست‌تان چندان جالب به نظر نمی‌رسد، به کرم پودر نیاز خواهید داشت. بهتر است یک کرم پودر mineral یا حداقل دارای ضد آفتاب انتخاب کنید که برای استفاده‌ی روزمره مناسب‌تر است. برای خرید کرم پودر، رنگی که به رنگ پوست‌تان نزدیک‌تر است را انتخاب کنید تا آرایش طبیعی داشته باشید.

اگر چندان علاقه‌ای به استفاده از مواد آرایشی سنگین روی پوست خود ندارید، کرم‌های BB و CC انتخاب‌های مناسبی هستند که هم ظاهر پوست را سالم و درخشان نشان می‌دهند و هم کمترین آسیب پوستی را ایجاد می‌کنند.

 

راهنمای خرید انواع مدل لوازم آرایشی و بهداشتی 2017

 

دو کانسیلر با دو کاربرد متفاوت

 

به طور کلی شما به دو نوع کانسیلر نیاز دارید: یک کانسیلر با تناژ رنگ صورتی برای از بین بردن سیاهی زیر چشم و دیگری با تناژ رنگ آبی برای از بین بردن لکه‌ی قرمز روی پوست.

برای از بین بردن کبودی زیر چشم‌ها یا پوشاندن برخی لکه‌های پوستی بهتر است از کانسیلرها استفاده کنید که رنگ‌دانه‌هایی قوی‌تر از کرم پودر دارند. کانسلیرها انواع مختلفی دارند و ممکن است حالت کرم یا استیکی داشته باشند. اما به طور کلی شما به دو نوع کانسیلر نیاز دارید: یک کانسیلر با تناژ رنگ صورتی برای از بین بردن سیاهی زیر چشم و دیگری با تناژ رنگ آبی برای از بین بردن لکه‌ی قرمز روی پوست.

 

 

رژ گونه برای خوش رنگ کردن صورت

برای آن‌که کمی رنگ به صورت خود بدهید از یک رژگونه استفاده کنید. بهتر است هنگام خرید رژگونه، رنگ‌های روشن و طبیعی را انتخاب کنید که برای استفاده‌ی روزمره مناسب است. رنگ صورتی ملایم، رنگ مناسبی است اما این بستگی به رنگ پوست شما هم دارد. به جای خرید رژگونه می‌توانید یک پنکک برنزه انتخاب کنید که هم مات است و هم رنگ طبیعی به گونه‌ها می‌دهد.

ریمل را متناسب با مژه‌های خود انتخاب کنید

داشتن ریمل مناسب برای یک آرایش چشم زیبا، عاملی مهم محسوب می‌شود. خرید ریمل را بر اساس ویژگی‌های چشم خود انجام دهید. اگر مژه‌های بلند اما کم حجم دارید یک ریمل حجم دهنده بخرید و اگر مژه‌های کوتاه و پرپشت دارید یک ریمل بلندکننده‌ی مژه انتخاب کنید.

 

خط چشم و مداد چشم بر اساس نیازهایتان

 

اگر چندان در کشیدن خط چشم حرفه‌ای نیستید از خط چشم با سری ماژیکی استفاده کنید که آرایش چشم را راحت‌تر می‌کند

آرایش چشم یکی از رویایی‌ترین بخش‌های آرایش صورت است، می‌توانید برای آرایش روزمره از یک مداد چشم استفاده کنید و یک مداد مناسب استفاده در داخل چشم یا خارج از آن انتخاب کنید و برای آرایش شب و مهمانی از خط چشم مایع استفاده کنید. اگر چندان در کشیدن خط چشم حرفه‌ای نیستید از خط چشم با سری ماژیکی استفاده کنید که آرایش چشم را راحت‌تر می‌کند، اما اگر حرفه‌ای‌تر هستید خط چشم‌های مویی امکان کشیدن خط چشم ظریف‌تری را به شما می‌دهند.

 

 

 

انواع ماتیک و رژ لب 2017 در رنگ های متفاوت

 

دو رژ لب برای دو موقعیت متفاوت

برای استفاده روزمره بهتر است رژ لبی را انتخاب کنید که رنگ طبیعی‌تری دارد. بسیاری از مارک‌های محصولات آرایشی رژ لب‌هایی را تولید می‌کنند که رنگ‌های کاملا طبیعی داشته و حس رنگ طبیعی لب را به وجود می‌آورند. خرید رژ لب یکی از آن خریدهایی است که کاملا به سلیقه شما بستگی دارد پس با آزادی کامل سراغ رنگی بروید که به طور روزمره می‌توانید از آن لذت ببرید. احتمالا برای آرایش شب و مهمانی به رژ لب دیگری هم نیاز خواهید داشت که رنگ خیره‌کننده‌تری داشته باشد، به تناژهای مختلف قرمز و بنفش، در خرید رژ لب مناسب مهمانی توجه کنید. در کنار تمام این‌ها شما احتمالا برای مهمانی‌های ویژه یا آرایش‌های خاص‌تری به لوازم آرایشی بیشتری مانند سایه چشم یا سایه ابرو و یا پن کک نیاز خواهید داشت اما برای یک آرایش معمولی، این میزان از محصولات آرایشی کافی خواهند بود.

 

راهنمای خرید انواع مدل کیف لوازم آرایشی و بهداشتی 2017

کیف لوازم آرایش، جایی برای مرتب کردن آرایشی‌ها

اگر شما هم لوازم آرایشتان در کیف یا روی میز توالت همیشه پخش است و در پیدا کردن آن‌ها دچار مشکل هستید، احتمالا به یک کیف لوازم آرایش مناسب نیاز دارید. بهتر است دو کیف لوازم آرایش بخرید یا از یک جعبه آرایش و یک کیف استفاده کنید. سعی‌کنید هنگام خرید کیف لوازم آرایش کامل‌ترین کیف را انتخاب کنید که جای جداگانه برای قرار دادن لوازم مختلف داشته باشد و طبق احتیاجات شما به اندازه کافی زیپ و جیب داشته و البته یک آینه در آن به کار رفته باشد. خرید کیف لوازم آرایش با بیشترین زیپ‌ها و محل‌های جداگانه برای قرار دادن لوازم مختلف در مسافرت‌ها می‌تواند شما از گم شدن لوازم‌تان و به هم ریختن کیف نجات دهد.

در خرید اینترنتی لوازم آرایشی شک نکنید

شاید خرید اینترنتی لوازم آرایشی برای شما کمی دور از ذهن باشد چرا که به تست کردن آن‌ها عادت کرده‌اید اما باید بدانید که تست کردن چندان اطلاعات زیادی که فکر می‌کنید را به شما نمی‌دهد. اگر از یک سایت معتبر بخواهید محصولات مختلف آرایشی مورد نیاز خود را انتخاب کنید بیش از هر فروشگاه لوازم آرایشی دیگری می‌توانید در مورد اصالت و سلامت کالاها مطمئن باشید.

در مورد محصولات آرایشی که رنگ آن برایتان بسیار مهم است سراغ رنگ‌هایی بروید که قبلا استفاده کرده و می‌شناسید، مثلا خرید اینترنتی رژ لب با رنگی تازه می‌تواند کمی ریسک باشد چراکه ممکن است رنگی که دریافت می‌کنید با آنچه انتظار داشته‌اید مطابق نباشد.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی