LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

راهنمای خرید ، مقالات ، کدهای تخفیف و فروش محصولات دنیای مد و زیبایی

LuxStyle لوکس استایل

معرفی جدید ترین محصولات، مقالات و راهنمای خرید و همچنین کدهای تخفیف خریدهای شگفت انگیز در دنیای مد و زیبایی LuxStyle

طبقه بندی موضوعی

تبلیغات

 

خرید اینترنتی لباس مردانه می‌تواند یک راه مناسب برای صرفه‌جویی در وقت و پول آقایان باشد، فقط یک «اگر» کوچک دارد؛ اگر قواعد آن را بلد باشید! خرید اینترنتی هم مثل هر چیز دیگری نیاز به یک راهنما دارد تا از این قواعد بگوید تا به پشیمانی منجر نشود. برای همین هم مطلبی که پیش رو دارید به کمک شما آمده تا بدانید چطور باید بهترین خرید اینترنتی را انجام دهید.

 

  

 

۱-قبل از خرید لباس مردانه سری به خیاطی بزنید

 

مراجعه به یک خیاط ماهر برای به دست آوردن اندازه‌های دقیق شما قبل از خرید لباس مردانه، خیالتان را راحت می‌کند که اشتباهی در کار نخواهد بود.

این را از ما بشنوید که معمولا وقتی کسی خودش را سایز می‌کند احتمال خطا وجود خواهد داشت. برای همین بهترین کار مراجعه کردن به کس دیگری مانند خیاط است که اندازه‌گیری شغل اوست. مراجعه به یک خیاط ماهر برای به دست آوردن اندازه‌های دقیق شما قبل از خرید لباس مردانه، شاید نهایتا چند دقیقه از وقت‌تان را بگیرد اما خیال‌تان را راحت می‌کند که اشتباهی در کار نخواهد بود. ضمن اینکه دیگر لازم نیست خودتان خم و راست شوید و سانتی مترها را چک کنید، همه‌ی این کارها را یک نفر دیگر برای‌تان انجام می‌دهد آن هم دقیق و بدون اشتباه. با وجود همه‌ی این‌ها اگر فکر می‌کنید فرصت مراجعه به خیاطی را ندارید در ادامه راه‌هایی را معرفی می‌کنیم که برای اندازه‌گیری به کمک‌تان می‌آیند.

 

راهنمای سایز گیری خیاط جهت خرید آنلاین لباس مردانه از فروشگاه اینترنتی

2-در خرید لباس مردانه به چه سایزهایی نیاز دارید

اگر می‌خواهید شلوار بخرید دانستن اندازه‌ی دور کمر و قد آن برای‌تان ضروری خواهد بود. ضمن این که بهتر است اندازه‌ی دور ران را هم داشته باشید. یادتان باشد معیار همیشه عریض‌ترین بخش است، یعنی اگر قرار است دور رانتان را اندازه بگیرید باید متر را دور عریض‌ترین بخش ران بگذارید.

۳-اندازه‌ی دور کمر برای خرید شلوار جین مردانه

برای به دست آوردن اندازه‌ی دور کمر، بدون اینکه پیراهن به تن داشته باشید یا با وجود یک پیراهن نازک اندازه گیری را شروع کنید. حدود ۱۰ سانتی متر زیر نافتان را با یک خودکار علامت بزنید. متر را از روی این نقطه حرکت دهید و دور کمرتان بپیچانید. بهتر است در حین اندازه‌گیری یکی از انگشتان‌تان بین شکم و متر حائل باشد. زمانی که متر دوباره به نقطه اول برگردد، عددی را نشان می دهد که سایز دور کمر شماست.

۴-به دست آوردن سایز دور کمر به روشی دیگر

بعضی‌ وقت‌ها هم لازم نیست حتما خودتان اندازه بگیرید. می‌توانید یکی از لباس‌هایی را که خوب توی تنتان می‌نشیند، روی زمین پهن کنید و شروع به اندازه گیری کنید. این روش به خصوص در مورد شلوارها خوب کار می‌کند. وقتی شلوارتان را روی یک سطح صاف پهن کردید از گوشه‌ی سمت چپ کمر شلوار تا سمت راست را اندازه بزنید و در دو ضرب کنید. این عدد دور کمر شما را نشان خواهد داد. فقط مراقب باشید که موقع پهن کردن شلوار هیچ بخشی از آن تا نشده باشد.

۵-خرید اینترنتی شلوار جین مردانه کمی تفاوت دارد

در مورد خرید شلوار جین مردانه قضیه کمی فرق می‌کند. شلوار جین ممکن است کمی پایین‌تر از دور کمرتان قرار بگیرد اما نهایتا روی استخوان‌های دو طرف لگن فیکس شود. شلواری که از این حد پایین‌تر بیاید یک ظاهر نامناسب به فرد می‌دهد. همچنین دقت کنید بهتر است کمر شلوار از جلو و پشت قد یکسانی داشته باشد، یعنی طوری نباشد که روی شکمتان را بپوشاند اما از پشت، موقع بلند شدن و نشستن کوتاه باشد. برای اطمینان از این مسئله می‌توانید عکس‌هایی را که از پشت شلوار گرفته شده و روی فروشگاه اینترنتی قرار داده شده است، ببینید.

 

راهنمای سایز لباس مردانه جهت خرید اینتنرتی لباس از فروشگاه اینترنتی

6-اندازه‌گیری دور ران

نکته بعدی که قبل از خرید شلوار جین مردانه باید به آن دقت کنید این است که پشت شلوار، بخشی که روی باسن قرار می‌گیرد نباید خیلی گشاد باشد. برای دانستن اندازه ران، متر را کمی پایین‌تر از استخوان لگن، دور ران بپیچید و اندازه بزنید. نتیجه هر چیزی که شد شلوار جین شما نباید از نیم سانتی متر تنگ‌تر و از یک سانتی متر گشادتر باشد.

۷-قدش را اندازه بگیرید

از ۱۰ سانتی متر زیر ناف تا حدود یک سانتی متر زیر قوزک پا قد شلواری است که باید انتخاب کنید. توجه داشته باشید شلوار جینی که کوتاه باشد از ارزش اجتماعی آقایان کم می‌کند و مدلی که بلند باشد و روی زمین کشیده شود هم شما را بدتیپ نشان می‌دهد.

۸-اندازه‌های مورد نیاز برای خرید پیراهن مردان

اگر قصد خرید پیراهن مردانه یا بلوز مردانه دارید باید طول آستین‌ها، دور گردن و طول قفسه‌ی سینه را داشته باشید. قانونی که پیش‌تر گفتیم، یعنی ملاک قرار دادن عریض‌ترین و وسیع‌ترین بخش در اندازه‌گیری‌ها اینجا هم صدق می‌کند. معمولا اندازه‌ی سرشانه‌ها را از پشت بدن، یعنی حدود کتف‌ها شروع می‌کنند. طول آستین را هم از سر شانه در نظر می‌گیرند تا حدود یک سانتی‌ متر پایین‌تر از مچ دست. این اندازه‌ها موقع خرید لباس مردانه و به طور خاص پیراهن مردانه کمک بزرگی به شما خواهند کرد.

 

راهنمای سایز آستین لباس مردانه جهت خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی

9-فروشگاهی معتبر انتخاب کنید

حالا که اندازه‌های خودتان را به دست آوردید وقت انتخاب فروشگاه می‌رسد. موقع انتخاب فروشگاه اینترنتی لباس به چند نکته توجه داشته باشید:

  • از مطمئن بودن سیستم پشتیبانی و تعویض مطمئن شوید. برای مثال ممکن است از یک فروشگاه خرید اینترنتی شلوار جین کرده باشید. حتما مطمئن شوید که در صورت عدم تمایل شما بعد از دریافت کالا، فروشگاه حاضر است محصول را پس بگیرد.
  • در خرید هر چیزی به خصوص خرید لباس مردانه، مهم است که بین عکس‌های موجود روی سایت و کالا شباهت رنگ و دوخت به صورت ۱۰۰ درصد وجود داشته باشد. به همین دلیل حتما سراغ سایتی بروید که کیفیت عکس‌های آن بالا باشد و به شما اجازه‌ی بزرگ‌نمایی (Zoom) روی عکس را بدهد. بزرگ‌نمایی باید به حدی باشد که مشاهده‌ی بافت لباس امکان‌پذیر شود.
  • فروشگاه اینترنتی خرید لباس شما، باید راهنمای سایز کاملی داشته باشد ضمن اینکه در توضیحات مربوط به محصول هم دقیق و کامل عمل کرده باشد. برای مثال فروشگاه اینترنتی دیجی استایل به این نکته توجه ویژه‌ای دارد تا ریسک انتخاب سایز اشتباه، را به حداقل برساند.

 

خرید آنلاین کت و شلوار مردانه از فروشگاه اینترنتی مد و لباس

10-تفاوت سایزبندی کمپانی‌های مختلف

ممکن است قصد خرید اینترنتی شلوار جین یا پیراهن مردانه داشته باشید. در این صورت شروع می‌کنید به زیر و رو کردن سایت مورد نظرتان تا محصول دلخواه‌تان را پیدا کنید. در نهایت به دو محصول که مورد پسندتان واقع شده‌اند، می‌رسید اما وقتی جدول سایزبندی را نگاه می‌کنید متوجه می‌شوید هیچ شباهتی بین سایزها وجود ندارد، مثلا سایزبندی یکی از پیراهن‌ها بر اساس عدد است اما دیگری با حروف S,M,L,XL مشخص شده است. حتی ممکن است بین سایز مدیوم یک برند با برند دیگر تفاوت وجود داشته باشد. به همین دلیل یادتان باشد حتما جزئیات مربوط به سایز را با اندازه‌های خودتان تطبیق دهید و گول حروف را نخورید.

برای مشاهده محصولات بر روی تصویر مورد نظر کلیک نمایید

 

 

 

  

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی